onsdag 14. juli 2010

Late dager i Grimstad med Randi!!!!!

Planene mine for sommeren var egentlig å skaffe meg en jobb slik at jeg kunne tjene penger til studiene til høsten, men slik har det ikke blitt, jeg var litt sent ute med å søke jobb, og tilbudene har ikke akkuratt stått på " rekke og rad" kan man si!

Så når man ikke har jobb, får man bruke tiden på andre måter!! Redningen min i sommer har vært at min gode veninne Randi heller ikke har skaffet seg jobb, derfor har vi tilbrakt dagene sammen! Vi har vært mye i Grimstad! Sørlandetsperle siden jeg har fått låne mine fetteres leilighet her!!
Tina og Marita har også vært innom i leiligheten, og da har vi virkelig kjent på at det er sommer!
Fisketur, spontan utklednings morro, kino, mcdonalds, fotoshoot, shopping,koselige middagsdater, data, bading, tanning er bare stikkord på hva vi har bedrevet tiden med!!

Jeg kan med hånden på Hjertet si at jeg ikke har gjort mye fornuftig i sommer, men kost meg har jeg ihvertfall!! Og det mye takket være ra
ndi!!

Litt bilder fra fotooshoten.................................................................



































3 kommentarer:

  1. åååh! du er herlig victoria <3 har hatt det kjempe koselig me du i sommer! var sikkert meninga at begge skulle være arbeidsledige, for at mi skulle henge :) hihi!

    SvarSlett
  2. nåhh!! tror det er skjebnen!!! for å bli sånn klissete som i filmen FIGTHING!! :P

    SvarSlett