søndag 7. februar 2010

En fantastisk dag!!

I Dag var egentlig planen min og sove så lenge jeg kunne for og ta igjen litt tapt søvn.
Men jeg våknet mye tidligere enn planlagt fordi jeg måtte på do.. Jeg løp inn på doen i hu og hast og håpet at ingen skulle se meg med det trøtte morratrynet, jeg var seriøst ikke til å kjenne igjen siden jeg hadde sovet med tutt. Håret hadde den rareste fasongen og stod i vinkler jeg ikke trodde det var mulig at håret kunne havne i! Dessuten var øynene bare halv åpne og lyset fikk meg til å myse. Et skikkelig troll rett og slett.

Men for å komme tilbake til poenget, da jeg kom inn på rommet igjen, hoppet jeg under dyna og tenkte at jeg skulle sove videre, men så oppdaget jeg et vakkert lysglimt som kom inn gjennom en sprekk i gardinene. Nysgjerrig løftet jeg vekk gardinen og myste ut av vinduet. Da så jeg det, solen sto høyt på himmelen og fikk snøen til å glitre som 1000 diamanter. Hamar så ut som et vinter paradis, med lange sletter fylt av glitrende snø, og det ble enda bedre når man så måten snøen hadde lagt seg over trærne. Jeg kunne rett og slett ikke la denne dagen løpe fra meg, så jeg bestemte meg for å stå opp til frokost og komme meg ut. Fordi dagen var så fin fant jeg ikke på noe bedre og mer nyttig jeg kunne gjøre enn og ta en løpetur i lysløypa utenfor toppen. Og det gjorde jeg. Etterpå trente jeg i styrkerommet og fikk mye ut av treningsøkta!!
Resten av dagen ble bare så fantastisk siden jeg fikke en så utrolig bra start, og humøret er på topp!! Anbefales og stå tidlig opp også på en søndag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar